24 Ağustos 2013 Cumartesi

öylesinee

  Her nekadar kabul etmek istemesem de üşengeç bir insanım malesef :( yani kafamda 130402384294 tane iş yada düşünce olur ama illa son dakka yaparım daha doğrusu yapmaya çalışırım ve paniklerim.klasiktir yani.
 Mesela yazı yazmaya gerçekten bayılıyorum.Bende duygularını, düşüncelerini yazarak daha rahat ifade edebilenlerdenim.Ama bazen aklıma gelenleri oturup o an yazmıyorum ve sonraa PAT! bir bakmışım patates gibi oturuyorum elimde kalem yada pc :/
İşte yine öyle oldu yaaa. Bu ilham dedikleri şey gerçekten var galiba. Bu ara yokladı beni, baktı sıcaktan uçmayı beceremeyen sinekler gibi saf saf duruyorum bir kenarda. Teğet geçti beni :/
Belki yengeç burcu olmamla da alakalıdır bu durum deyip burcumu karalamak istedim şuan. Çünkü ben hiç üşenen mızmız bir aslan burcu görmedim mesela.Onların azminden istiyorum kardeşim ya!! Gerçi yükselenim aslanmış :) çok da anlamıyorum bu burçlardan ama belki benim için de hala umut vardır...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder