13 Eylül 2013 Cuma

domates güzeli




günaydıııın
aslında tünaydıııın :) iyice bıraktım kendimi bu aralar. Nasıl olsa dersler başlicak,iş başlicak erken kalkmam
gerekecek diye üşengeçliklerim tavan :/
Her neyse bugün yeni keşfettiğim bir şey paylaşmak istiyorum.
Ben de heryerden gördüğüm üzere evde salatalıkları falan soyunca kabuğunu yüzüme yapıştırıp gezerdim.
Ancak daha önce hiç domatesi sürmemiştim.evet evet bildiğimiz domates.
Geçen yemek yaparken domates rendelemem gerekti.Bende komiklik olsun diye rendeden arta kalan domatesin kabuğunu iyice yüzümde gezdirdiim evde bööö diye dolandım sevgilime :) sonra da pat diye suratıma yapıştırdım o kabuğu.Böyle gülüşürken ederken hafif bi yanma kaşıntı hissettim (ballı-limonlu maske yaparken falan da olur o) neyse sonra yıkadım yüzümü unuttum gitti derken şöyle yanağıma bir dokundum ki yumuşacııııkk. ama gerçekten çok hoşuma gitti yaaa.öyle tatlı bir yumuşaklık vermiş ki yüzüme :) bayıldıım.
Mutlaka denemenizi öneriyorum.Gerçekten pişman olmazsınız. Hem geyik hem güzellik ;)
SEVGİLER


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder