28 Eylül 2013 Cumartesi

nyx far paleti



Herkese SÜPER bi cumartesi diliyorum ve haftasonu kaçamağı ile aldığım tatlı bir ürünü kısaca tanıtmak istiyorum.


 Bu gördüğünüz bebeği DOUGLAS tan aldım.NYX markası sanırım sadece orada satılıyor çünkü daha önce başka biryerde rastlamadım.Ayrıca %50'ye varan( bu olaya da tavım yani!!) indirim vardı kendilerinde ve 20tlgibi bir fiyata aldım bende.Uzun zamandır the balmın NUDE paletini istiyordum buyüzden de bayram indirimini bekliyordum ama bu paleti görünce çok beğendim.ayrıca farların gramı da daha fazla balma göre.Yani balm diye tuttursaydım sadece paletin şekli için olacaktı çünkü The balmların ambalajlarına bitiyorum.Ancak dediğim gibi bu paletinde renkleri çok yakın ve günlük makyaj için süper.Tozutma falan yapmıyor ve pigmentasyonu oldukça başarılı.Bu aralar elimden düşmez artık!Kesinlikle tavsiye ediliiirrr.
Flaşlı ve flaşsız olarak ekledim fotolarını,umarım memnun kalmışsınızdır.
Öpücükleeer..


3 yorum:

  1. En büyük avantajı tozuma yapmaması desene :)

    YanıtlaSil
  2. evet evet.Denenmeli bence ;)

    YanıtlaSil
  3. Renkleri cok guzel nude tonları sevıorum...Bana da beklerim canım izleyici butonunu goremedım

    YanıtlaSil