22 Ağustos 2013 Perşembe

ve ilk post



Tabiki ilk postum tam bir kozmetik düşkünü olarak kozmetikle ilgili oluyor efendim.Ama makyözlüğüm falan yok yanlış anlaşılmasınHatta ben daha çok ürünleri içerik yada ambalajına kanıp alanlardanım.Ha kullanmıyor muyum tabiki kullanıyorum demek istediğim öyle profesyonel değilim canlar.





Artık bilmeyen kalmadı nerdeyse the balmı.Kendileri gratislerde satılmakta olup,tatlı mı tatlı ambalajları ile hepimizi bağlamış durumdalar.
İlk ürün yüzbazı ikincisi küçük olan ise far bazı.Ben şahsen yüz bazını bu sıcak havalarda pek kullanamıyorum çünkü güneş kremi,baz,kapatıcı,bb falan filan derken cildim iyice nefessiz kalıyor gibi hissediyorum.Ama tabi aşırı problemli bir cildim de yok.Eğer fondöten sürmeden dışarı çıkmayanlardansanız bu ürünü kesinlikle öneriyorum.Cildinizde tuhaf bir his bıraktığı ve klora benzer bir koku bıraktığını saymazsak gayet başarılı.Ben tabiki gratis kadınlar günü indiriminden kapmıştım yaklaşık 20tl gibi bir fıyatı vardı.
Gelelim far bazına.Benim cildim yağlıya dönük karma bir cilt.Göz makyajın özellikle de gölgeli olanları çok seviyoruum.Ama benimgöz kapaklarımda birikme olması kaçınılmaz sorunum.Bu yüzden tabiki harıl harıl blog okuyup bayram indirimini de fırsat bilip koşup aldım.Ancaaak,ben pek memnun kaldım denilemez.Tamam farların renklerini göstermekte usta,ona sözüm yok.Yalnız benim birikme problemime bir çözüm oldu mu? Olmadı . :/ Yıkıldım yani.Ama yine de kullanmaya devam edecğim belki havalar biraz normale döndükten sonra daha etkili olabilir.Bu arada cildim yağlıya dönük dedim ama öyle aman aman da bir yağlı değil.Tabi herkesin cilt yapısı farklı.Belki sizin hoşunuza gider..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder